Kıbrıs
Emekliye ayrılan ve meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan polis mensuplarına plaketleri takdim edildi
Kıbrıs Gazetesi
•
22 June 2026, 22:15
2
Paylaş:
Polis Örgütü’nde uzun yıllar görev yaparak emeklilik hakkı kazanan ve emekliye ayrılan personel ile halen görevde olup meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan polis mensuplarına, bugün Polis Genel Müdürlüğü’nde düzenlenen törenle plaketleri takdim edildi. Törene; Polis Genel Müdürü Ali Adalıer, Polis Genel Müdür I. Yardımcısı Gökay Karagil, İlçe ve PGM Bölüm Müdürlerinin yanı sıra Emekli Polisler...